Miniminnakbebe Kızlar böyle bir yöntem deneyen var mı? Bir emzirme danışmanı bunu önerdi memeyi görünce çığlık atıyorsa birkaç gün sadece uykuda emzirip unutturmam lazımmış. Sonrasında tamamen bırakırsa ortada kalakalırım ama çok riskli geldi bana
Aselzumra23 Miniminnakbebe banada aynısını dedi bende uykulu emziriyorum yoksa perişan oluyoruz ikimizde
Melekanne91 Miniminnakbebe cok riskli zatn suan emmiyor oglum tam unuttu verincede isiriyor asla emmiyor zatn mama meme besliyorduk suan tamamn mama cnku sutumde meme reddinden ve stresden azalmsti cok.uykudan uyaninca emzirin geri kalan vaktler sagin ama biberonla vermeyin kasik biberon ya da alistrma bardagi eger 6 aydan buyukse .
Miniminnakbebe Aselzumra23 aynen uykudan ilk kalkınca falan emiyor biraz. Şimdi yatağa yatırıyorum yanına oturup eğiliyorum emziriyorum ancak öyle kabul ediyor kucağımda fena ağlıyor siz de deneyin isterseniz
Miniminnakbebe Melekanne91 sağmakla süt elde edemiyorum göğsüme süt inmiyor ancak emzirirken iniyor. Geçiş bardağı kullanıyorum zaten ama bebeğim çok sevdi onu beni iyice bırakmak istiyor 😂
Melekanne91 Miniminnakbebe ay cok can skici cidden bak sen suna bardagi sevdi bide guyya da meme reddi yapmiyor ilgnc ya
Miniminnakbebe Melekanne91 evet işte bu memeyi unutturma yöntemi o yüzd3n aşırı riskli geliyor sanırım böyle meme +mama şeklinde gittiği kadar gideceğiz