Kızlar doğduğundan beri mama alıyor sütüm çok azdı hemen kesildi doğduğundan beri de istahsiz bir bebek 2 haftada hiç kilo almamış kaç tane mama denedik üniversite doktoruna götürüyorum zaten istahsiz diyor o da zayıflıktan derileri sarkmaya başladı kaç tane biberon değiştirdim yeter ki içsin diye aventten biraz olsun içiyor ama günü kurtaracak kadar bu gidişe kilo almıyor zaten vermeye de başlayacak toplasan günde 200 milim bile icmiyordur ne yapacağımı şaşırdım fikir verin