aybikreis dediğinize katılıyorum. Annelik dışında da bir insanız, eşiz, kadınız. Fakat 5 aylık bir bebekten bahsediyoruz ve 5 günden bahsediyoruz. Kaçamak dediğimiz ve başbaşa zaman dediğimiz şey 5 gün olmamalı. 8 Temmuz evlilik yıldönümümüz eşim 2 saat uzaklıktaki bir yere rezervasyon yaptırmış ve biz kalmayacağız bile. Yemek yiyip döneceğiz. Hala içim içimi yiyor ya düşerse biz 2 saatte nasıl yetişeceğiz, ya bi şey olursa, neden o kadar uzağa gidiyoruz, acaba çocuğu götürebileceğim bir yer mi hep bunları düşünüyorum. Ve inanın eş olmak, birey olmak ve anne olmak kavramlarını çok rahat ayırabilen; oğlumuza verdiğimiz şefkat ve ilgiyi eş olarak da birbirine verebilen bir anne babayız. 5 gün uzak mesafe benim için ihmaldir.