Doğru değil. Memeye bağlı bir durum. Hiç mama vermedim, sütüm de hiç akmadı ama kilo alımı hep çok iyiydi. Endişeniz varsa pompa ile sağıp miktarına bakabilirsiniz. Kilo alımı, çişli bez sayısı iyiyse sütünüz yetiyordur. Yutkunmasından da anlamaya çalışabilirsiniz yeterince süt gelip gelmediğini. Umarım yakın zamanda içiniz ferahlar.