Merhaba 2 aylık bir kızım var. Sütüm az o yüzden mama takviyesi yapıyorum. Aptamil kullandım kabızlık oldu bebelac gold kullandım kilo aldırma dı. Hipp gaz yaptı ve şuan aklımda sma var ama eşimin arkadaşı da evolvia marka mamayı önermiş. Kullananlar ama mi yoksa evolviadanmi memnum kaldınız