Cuma günü 1 yaş asimizi yaptırdık yumurta alerjisi varsa gözetim altında tutun vs dendi, bebeğimin vücudu yumurtaya bazen reaksiyon gösteriyor. ilk 3 gün hiç bir sıkıntı olmadı ama bugün kahvaltıda iki lokma yumurta yedi 15 dk sonra vücudun da kırmızı benekler oluştu. Korkmalimiyim?başına gelen varmi