Kızlar nisan ayında bi açelya aldım ben alırken üzerinde bi kaç çiçeği vardı. Camın önüne dışarıya koydum yeni çiçekleri açacak derken olan çiçeklerde yandı. Ay ben ne bileyim güneşi sevmediğini yaprakları bile yandı. İçeriye aldım ama Şimdi toparlayamıyor bi türlü. Ve hala yaprakları güneş görmemesine rağmen yanık yanık oldu kuruyor 🤦🏻♀️ Bu çiçeğin derdi ne bilen var mı acep ?
