Maalesef 2 ay önce meme reddinden dolayı sütüm de kesildi. Ne yapsam tutturamadım sağdım sağdım içti ama bu sefer de aksattıgım, düzenli sapamadıpım için kesildi.. mama verince maalesef alerji çıktı içinde süt olduğu için emzirirken çok fazla fark etmedim yüzünde yine bir kaç dökülme olsa da hafifti mama daha beter etti yavrumu.. ben normalde uğraşmazdım sütüm gelsin emzireyim diye mama vermeye de karşı değilim ama zor durumdayım.bu arada 6 aylık bebeğim. maalesef sütüm iki göğsümden de toplu iğne uçları olur ya onun ucu kadar geliyor ve af edersiniz tadı da tuzlu değişik ve yapışkan . O top kadar ucu dahi zar zor çıkarıyorum o ayrı. Sütümü arttırmam- hatta ne arttırması maalesef tamamen kesilmiş.. geri getirmem gerekiyor.. iki gündür pompayla falan uğraşıyorum ama nafile elimle sıkınca da minicik iğne ucu kadr geliyor. Hayatımda bu kadar çaresiz olduğumu hatırlamıyorum :( bebeğim 6 aylık şu an biliyorum geç diyeceksiniz ama çarem yok . Benim suçum değil ama bebeğime bakıp ağlıyorum özür diliyorum. Çok mutsuzum lütfen sütümü geri getirecek bir şeyler söyleyin genetik olarak mı bilmiyorum ama çok fazla sütüm vardı yani uğraşsam gelir gibi çünkü hiç sütüm az muhabbeti yaşamadım onun için umutluyum lütfen bana yazar mısınız teşekkür ederim 🥺