Benkmmki Emsa etlerın dısarıda kalması iyileşirken derı gergın olurmus yanı yanlıs ıyılesmeden dolayı olurmus mesela cok oturdugun ıcın uygundu oturdugun ıcın benımde öyle doktorum dedı
Emsa Benkmmki bn hic ytamadmki bebgimi hp oturarak emzirdim kimse bana yatrk emzir demedi ev kalablkti sacma bi seklde aklma. Geldikce sinirlerim bozullyr
Benkmmki Emsa malesef bende öyle oturmaktan oldu cok uzulmustum uc bucuk aylık oldu bebegım ve bu durumu anca kabullenıyorum
Benkmmki Emsa malesef bende öyle oturmaktan oldu cok uzulmustum uc bucuk aylık oldu bebegım ve bu durumu anca kabullenıyorum
Benkmmki Emsa malesef bende öyle oturmaktan oldu cok uzulmustum uc bucuk aylık oldu bebegım ve bu durumu anca kabullenıyorum
Elifzeynepb Asena8001 aman canim sakin bekle agda su an cok tehlikeli benimde ilk dogumun senin gibiydi ve ben korkumdanda cok uzun sure agda yapmadim. Hassas yer zaten riske atma bence
Arife Dikis izleriniz gecti mi peki. Benim hala var 3 sy oldu.epizyotomi dikisiymis doktor gecmez diyordu ama ben tuvalette bile korkarak elliyorum