Winner ben koku yapmasın ve kireçlenmesin diye ayda bir kez, deterjan gözüne karbonat ve calgon, yumuşatıcı gözüne beyaz sirke koyup, makinenin içine de bir bulaşık makinesi tableti atıyorum. Lastik kısmını da kolonyalı bez ile iyice siliyorum. Sonra da 90 derecede yıkatıyorum. Tertemiz oluyor 😊