Denizvepasa elifugba ben dogum yaptiktan 1-2 hafta sonra 5 bin küsür aldim. İkinci raporum bittikten sonra yine 1-2 hafta icinde 6 bin küsür aldim
Asyapolat elifugba doğum parası ne oluyor izin boyunca verilmeyen maaş yerine mi geçiyor anlamadım yoksa maaştan ayrı bir para mı?
sheesyelllow elifugba doğum olana kadar olan kısmı bı yatar kalanida rapor bitince yatar e devletten banka hesabınızı tanımlarsınız oraya otomatik yatar
Minzilikuymak61 Dogum yaptiktan sonra dogum belgesini isyerine goturdum 1.2 ay sonra yatirdilar 2 parca seklinde 8bin civari filan aldim sonra dogum belgesiyle sosyal yardimlasma merkezine gittim 300 de ordan aldim