ozomom Merhabalar arkadaşlar kızım 4 aylık bugün kontrole gittik 15 gün önce de gitmiştim 15 gün içinde sadece 50 gr almış 🫤 Moralim bozuldu bir ayda da 350 gr almış sadece 😟 Sütüm mü azaldı acaba biraz panik oldum açıkçası 🫣
Esra57 ozomom açıkçası sanki biraz az almış ama bebeğiniz karnının aç olduğunu işaret eden şeyler yapıyor mu ki yada sağlık ocağında ki ebeniz mama kullanın vs demedi mi
Aysegul24 Çok zayıf bir bebek mi sağlığı yerinde değilse sorun edin ama sağlığı yerindeyse kiloya çok takılmayın zaten hemşireniz söylerdi mama başlayalım vs diye
ozomom Aysegul24 5700 gr açıkçası çok kilosunu dert eden biri değildim çok şükür sağlık açısından bir problem gözükmüyor 500 gr alsa yeter diyordum ama bu ay onu da almamış 🥴
Aysegul24 ozomom bu gayet normal siz ağızına verin tabirle kakın gitisn memeyi ağızına 😀 bizde yaşadık zorla tutturuyordum memeyi biz 4.5 geldik şuanda 300 gram almıştı 20 günde oğlum ama dert değil sağlıklılar boşverin kilo illaki ekmgıda döneminde alırlar🤍
Haticecetto Presentil tablosuna bak istersen benim kızım da kilo alımı yavaş ayda 400 gr almıştı boyu baş cv. Normalde suanda o yüzden sorun yapmıyorum 3 ay 23 günlük 5.600 kg