Benim bebeğimde 43 günlük. Doğumdan sonra ebeler 2 saatte bir emzirin dediler dinlemedim kussada süt olduktan sonra kussun fazlaalıgı cıkarıyorlar. Ve ben 40 dkda bir emzirdim sarılık olmasn hastanelerde yatmayalım diye. İyikide dinlememişim söyledigimde 40 dkda bir emzirilirmi dedi ebeler ama iyiki yapmışm.