Zehra2205 Merhaba anneler 27 günlük kızım ilk başlarda emerken uyurdur sonraları kucakta pış pışa alıştı. 2 gündürde ayakta sallayarak uyutmaya çalışıyorum. Siz nasıl uyutuyorsunuz. Bazen saatlerce uyuyor bazende saatlerce uyumamak için direniyor.
nazlimom_ Zehra2205 3. Aya giricez gazlı olduğu için ayakta sallamaya alıştırdım bin pişmanim valla sizinki daha kücükmüs bence pışpışlayrak yatağında uyumaya alıştırın
BerkJir Zehra2205 daha çok küçük naçizane fikrim ayağa alıştırmayın sonra asla ama asla kopmuyorlar. eğer kolik değilse bence yan yatırıp pış pışa alıştırmanız daha mantıklı olur. benimki öyle alışmıştı ama sünnet oldu durmadı hamak beşiğe alıştı kucağa alıştı😔 şimdi kopamıyoruz
merve171214 Zehra2205 7 ay 17 günlük oğlum 4 buçuk aylıktan itibaren uyku arkadaşı ile uyuyor şuan çok küçük bebeğiniz yatağında yatırarak pışpışla uyutmaya alıştırın 3 ay boyunca kucağında uyuttum göğsümde o kdr zordu ki
Deletedmom_23 Zehra2205 Yatağında, bebek arabasında, kucakta pış pışlanarak evde salıncağında… Uyku saati gelsin yeter ki. Döner kendi uyur😊
Arzuuk62 Ayakta salayarak çarşafta salıyarak yeterki uyusun dedimiz içim her yöntemi deniyoruz 😒😒 benimki 2 aylıkken başladı uykuya geçememeye uykusu gelince dalana kadar yırtıyo kendini 😬😬
Zehra2205 nazlimom_ bir anı bir anını tutmuyor. Bazen oluyor emerken uyuyo yatağına koyuyorm uyanmıyor. Bazende yatağa koyduğum anda gözlerini açıyor. Sonrada saatlerce uyutmaya çalışıyoruz. Uyumayınca başa sarıyo. Altını değiştir emzir uyutmaya çalış döngüsüne giriyoruz. Bide bizim kız çok ağlak uyumadığı ve emmediği zamanlarda sürekli ağlıyo 😪
Asyapolat merve171214 4 ay 9 günlük bebeğim acaba geç mi kaldım uyku arkadaşı için diyordum sizce almalı mıyım hala ve hangisini kullanıyorsunuz ben Budizzz ayıcık düşünüyordum
BerkJir Zehra2205 ama şimdi zorlanmazsan daha uzun süre, ilerde zorlanacaksın. ben çok pişmanımm uyku eğitimine başlayacağım bu aydan sonra önce destekli sonra desteksiz uyutmak için
merve171214 Zehra2205 Gerçekten çok yorucu oluo rabbim kolaylık versin inşallah yatağında uyumaya alışır
merve171214 Asyapolat bizim iki uyku arkadaşımız var biri kendi odasında gündüz uykusu için diğeri bizim odada gece uykusu için normal peluş oyuncak kullandm ben üç kere budizzz aldım üçü de bozuk geldi en son pes ettim daha almdm sizde norml bir peluş oyuncak vereblrsnz gündüz tırtılla gece şirin babayla yatırıom geç kalmadnz bence zamanı bi kaç gün alışana kadar zor oluo ama alışnca uyumaları kolay oluo
esredn Zehra2205 bazen mama içerken kendi uyuyakalıyor. Yatakta pişpiş baktım çok uzadı dalamadı o zaman emzirerek uyutuyorum. Sütüm çok az ama kesmedim bu sebepten emzirmeyi. 4 buçuk aylık olduk. 3 aya kadar evde geze geze kucakta uyuyordu neyseki kurtulduk ondan çok zor oluyordu kg aldıkça.
dmrkangamze Zehra2205 kesinlikle yeterki uyusun diye sallamaya alıştırmayın. Gerçekten ilerde hem size hem ona eziyet haline gelicek. Nasıl alıştırırsanız öyle gider. Ben 4 aylıkken bıraktırdım. Keşke hiç sallamasaydım dedim. Şimdi her yerde uygun koşulları sağladığımda kendi kendine uyuyor