Pembenisan Hanımlar biliyorsunuzdur altın fiyatları biraz düştü acaba alsam mı bugün kararsız kaldım elimde biraz param var ,daha da düşer mi önümüzdeki günlerde bu konuda ne düşünüyorsunuz 😂
GiybetReis Pembenisan yazın genelde bi an da yükselir. Zaten düşse bile az düşer artışı kat ve kat oluyor. Şimdi 50 lira düşer diye beklersiniz bi an da 200 lira yükselir. Yükselceği kesin de düşceği milim milim anca
iremceren Pembenisan yatırımlık alcaksan yani uzun vadede işlem yapmıcaksan aldığn her an değerli 3 ay tl olarak beklesen belki daha çok zarar olcak yani
pogacayanakk Pembenisan temmuzun ilk haftasına kadar bir düşüş olacakmış bizde onu bekliyoruz ben çok alacağım için şimdi almak istemiyorum zarar etmemek için