Aysemmm93 Merhabalar çocuğunuz işaret parmağıyla göstermeye ne zaman başladı hatırlayaniniz var mi bizimki 10 gün sonra 14 aylik olucak hala işaret parmağıyla gostermiyor
Aselkusum16 Aysemmm93 14 aylık kızım yaşına girdiğinden beri gösteriyor lakin her bebek kendine özeldir yapacak diye bir kaide yok veya bunun net bir zamanı yok ki hiç morelinizi bozmayın derim ben
Momanne06 Aysemmm93 11 aylikken başlamıştı ama bebekten bebege de değişir canım takılmayın benim oğlum da bay bay yapmıyor mesela
Nesrinimsii Aysemmm93 her çocuk kendine özeldir canım benim kız herşeyi erken yaptı ama işaret olayı 2 yaşından sonra yapmaya başladı
ZhraCelik Aysemmm93 her çocuk farklıdır oğlum 16 aylık işaret etmeye başladı sürekli bir şeyleri işaret ederek öğretebilirsiniz
Aysemmm93 Momanne06 evet hepsinin gelişimi farklı haklısınız bizimkide bay bay 10 aylıktan beri yapıyor ama çok takmamaya caliscam artik
Zlm Aysemmm93 15 aylık kitaptan birşey sorduğumda onu parmağı ile gösterir genelde ama istediği şeylere elini uzatıp o bölgeyi gösteriyor ben pek takilmiyorum tarzı bu bence
Zlm Aysemmm93 bence tarzları bu parmak uzatinca birşeyi istiyo elini uzatınca hepsini belki bana birsuru şey verirler diye dusunuyolardir belki 😄
Aysemmm93 Deletedmom_37 kitap okuyorum ama göstermiyor yani kitabı alıp sayfa değiştirmek istiyor sürekli