Thedeyll sizin yerinizde olsam kullanmazdim . Mamaların 1 ay süresi var çünkü . Oğlum ilk doğduğunda bir öğün doymuyordu ve aldığımız hic bir mamayı yarilamadan atmak zorunda kaldım 1 ayda bitmesi gerektiği için. Böyle şeylere çok dikkat ederim bebek sagligi söz konusu sonuçta . Bende birdaha buzlukta muhafaza etmeyin derim ben ilk defa sizde duydum