MatmazelDeniz 2 yaşına kadar ayırmadım ben odasını, bizim odada kendi yatağındaydı ama sık sık uyanırdı gece emmek için. Faydası olur diye odasını değiştirdim, kendi odasında yatmaya başladı. Ama fayda etmedi, yine sık sık uyandı emmek için. Bu kez ya ben ya eşim getir götür yaptık hep. Buna rağmen geri odamıza almadım zaten elinde sonunda kendi odasına geçecek diye, 3-4 ay daha devam ettik öyle. Bu oda ayırma sonrası uyanma çocuktan çocuğa değişiyor bence. Arkadaşımın oğlu odasına geçince azaltmıştı uyanmayı, bizimkindeyse ters tepti.