Gzm17 Kızlar yaz meyvelerinden dondurucuya koymak istiyorum nasıl koyabilirim çiğ robottan geçirip mi koyayım yoksa kaynatıp öyle mi koyayım akıl verin bana
iremceren Gzm17 şeftali kayısı koycaksanz direk doğrayp koyun kışın çıkarıp kaynatabilirsnz Vişnede aynı şekilde çekirdekli veya çekirdeksz olark koyup kaynatabilrsnz Kaynatma dışında nasıl tüketilir onu bilmiorm ama
Mugerrr Gzm17 bende bekliyim şurada . İlk bebeğim bende birşeyler koymak istiyorum ama nasıl yapılır bilemiyorum.
Gzm17 iremceren püre olarak yaparsam direk çıkarıp içine biseyler ekleyip veririm diyordum ama kafam karıştı ilk defa yapicam
Gzm17 Mugerrr benimde ilk evde meyveler iyice ezildi onları kaynatıp yada direk ezip koymak istiyorum ama doğru olur mu bilmiyorum