Dün bi mağazadan kuaför boyaları olur ya tüp onlardan birde açıcı aldım 20 lik koyu kestane seçtim 03 kaşıma sürdüm beklettim hiç boyamamış bile yarım saat kadar beklettim bir çay kaşığı olsidan bir çay kaşığı boyadan eklemiştim nasıl olmalı bunun formülü yada yanlış yaptığım bişey mi var ? Normalde new weel in kaş boyasını kullanıyordum ama siyah çok koyu geliyor kahverengisi de çok açık oluyordu onuda benzer şekilde yapıyorduk maybelline nin de varmış onu deneyen oldumu bilen varsa aşagıya bekliyorum 🧐