Canım cok sıkkın kızlar şimdi size herşeyi anlatacağım bebegim 13 aylık olmak üzere ismini normal çağırdığımızda hiç bir şekilde bakmıyor ama cok ince ses tonuyla çağırınca o sese bakıyor göz teması cok az kuruyor 1 dk BİLe değildir al ver komutalarını yapmaz baybay ve alkışı keyfi isteyince yapar tv yi kestim sadece altını açınca acıyorum 5 dk BİLe sürmüyor başka türlü eline bir şey veriyorum şarkı söylüyorum durmuyor anca öyle değişiyorum gün içerisinde 30 dk BİLe sürmüyordur TV izlediği telefon hiç vermedim ben odadan cıkınca arkamdan gelir odada yanlız durmaz nereye gidersem arkamdan gelir ve ne iş yapıyorsam yanımda ona oyuncak bir şey bulurum işimi yapana kadar oynar ben konuşurum kendisiyle .Sadece canımı sıkan ismine bakmayışı hiç farklı şeylerle de seslenmeyiz dogdu doğalı hep ismi ile çağırıyoruz kafam karışık ne yapacağımı bilmiyorum bana bir yol gösterir misiniz