Fnd1003 Merhaba anneler oğlumu cuma günü sünnet ettirdik bugün 4 günü çok şükür yara yavaş yavaş iyileşiypr yanlız hala çiş yaparken ağlıyor birde pipinin başı iltehaptan beze yapışıypr sürekli zeytinyağ sürüyorum ama başka ne yapabilirim birde beze yapışınca yavaş da çeksem hızlı da az da olsa kafa kısmı kanıyor lütfen yardım deneyimli annelere ihtiyacım var 😢
Neslihan-55 Fnd1003 bizde sünnet olduk doktor krem vermişti yara yerine sür diye o kremi bezede sürmüştük yapışma olmasın diye olmuyordu da bir de kullandığı bezin 1 numara büyüğünü alın kullanın mesela biz 4 kullanıyorduk sünnet olunca 5 kullandık daha rahat ediyor idrarı da yakmiyordu
minnosanne0 Fnd1003 1 beden büyük bez fito krem ve kantoron yağı kullandım öyle bişey yaşamadım ben ha birde bez dolsun diye beklemedim 2-2,5 saatte değiştirdim
Aliasafinannesi27 Fnd1003 temiz dezenfekte edilmiş utulenmis parmak büyüklüğünde atlet parçaları kesik onun pipiye zeytinyağı sürdükten sonra etrafına sarı üzerine biraz daha zeyitnyagi sürün kanadikca iyoesme süreci gecikir
Seymao Canim doktorun krem vermedi mi hametanla bir krem daha vardi, kagit bardagi ustunden kesiyorsun koyuyorsun üstünede bolca kremleri döküyorsun. Yapismiyor cok kolay iyilesiyor. Bu sekilde beze degdikce aglar cani yanar bence
Fnd1003 Seymao Neslihan-55 minnosanne0 VelardaEdiz Aliasafinannesi27 Dila97 Anneoldmyaa Anneoldmyaa Neslinesli saricivcininannesi minnosanne0 Diyaraldemir 2bebelianne aysun35elmas35 Neslihan-55 minikyavrumm lyl0742 GezginPaNDa Melomel Melekanne91 Cigdem2689 SuDenis Anestezistanne Zeytin_cekirdegi Opyznk Şimdi internetten baktımda anmeler hepinize sormak isredim ben iltehap dedim ama bu böyle şeffaf beyaz tabaka yani o soyuldukça beze yapışıyor iltehap farklı bir şey göateriyor bu beyaz tabaka iyileşriğine mi işaret ediyor anlamaıdm ?
minnosanne0 Fnd1003 hiç tepki vermedi çocuk yakmıyor galiba doktor söyledi zaten 3 gün gün de iki kere diye
Dila97 Fnd1003 karton bardak koy canimm doktor 3 gun kullan dedi ama ben beze yapisir diye 8 gun kullandimm yarasiz iyilesti sukur
Anneoldmyaa Fnd1003 kuzum beze de pipisine de kantoran yağı sur kantorondan önce kremlerini sur sonra bezin pipisine denk gelen yerine kantoran yağı sur pipisine de aynı şekilde . Kanatmamaya dikkat et benimki 2 hafta oldu bugün kan gördüm alt tarafta iltihab oluşmuş doktor krem yazdı yine
Fnd1003 Neslinesli kapaktan kastınızı anlamadım önce 3 gün üstüne kremli bez kapattık 3 gün al dedi doktorumuz beze geö dedi bende beze geötim kapağı öyle aldım yani direk pipiye sürsüm kremi
saricivcininannesi Fnd1003 bizde cuma günü olduk fucidin verdi doktor i. Cumadan beri 2. Tüp bitmek üzere bol bol bezine sür allahım şifalar versin
Diyaraldemir Fnd1003 merhaba karton bardağın alt kısmını da kesip açarak geniş kısmını pipiye yerleştirin ve bezi bardak bu şekildeyken bağlayın. Ayrıca kantoron yağı kullanmanızı tavsiye ederim gün içinde pipinin üzerine damlatın. Çok çok iyi geliyor
aysun35elmas35 İltihabı yaşadım bende bezine vazelin sür yapışıklık için en iyisi o pipiye yapışan iltihabı temizlerken biraz ağlayabilir ama temizle mutlaka onun harici doktorum hiç bi krem vermedi calpol verdik sadece ilk 3 gün