Aysimannesi Deletedmom_58 biZ kullanıyoruz ama çok kusturuyor ve karnını tutuyor midesini ağrıtıyor muhtemelen… nasıl verileceğine dikkat etmek lazım. beslendikten en az 30 dk sonra verince biraz daha az şikayeti oluyor
Tweetyy Deletedmom_58 memnunum bundan once baska damla almıştık ögürüp kusuyordu. tadını sevdi ağzını aciyor hemen
1annenin_sesi Deletedmom_58 piyasadaki en temiz demir damlası bestiron. Bende kullanıyorum. Çok memnunum. Herhangi bir sorun da çıkarmadı çok şükür. Kabızlık, ishal vs. falan olmadı oğlum. Tavsiye ederim.