Bebeğim sallanarak uyuyordu . İki gündür pış pışla uyutmaya alıştırdım. Memede iyice mayışınca koyuyorum göğsüne bir iki pış pış yapıyorum uyuyo hemen . Ama tabi gündüz uykularını uzatmak zor oluyor. Amacım kendi kendine uyumayı sağlamaktı bu yüzden önce pışpışa geçtim ama şimdi ne yapacağım nasıl yapacağım bilemedim. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim