Kızlar bebeğim 3. Ayında ebe bıngıldak (kafa açıklığı) kapanmaya başlamış takip edelim dedi şimdi 4. Ay için aşıya götürdüm kapanmış sadece çok hafif yumuşaklık kalmış dedi. Erken kapanması da zihinsel engelli olmasına neden oluyormus. Hemen doktora götür dedi bana.
Bunu yaşayan var mı? Çok üzüldüm ağladım😞