Metehan09 3 ay 3 günlüğuz. 3 gün öncesine kadar uyku düzeni huzuru iyiydi. 3 gündür gece uykuya dalmada huzursuz ve çok kalkıyor. Gece uyumadigi için gündüz çok uyuyor. Eli yumruğu hep ağzında. Salya akıyor ama aşırı mi desem değil. Meme reddi olur gibi oluyor, arada memeyi tutuyor tutarsa bırakmıyor, bazen de çığlık çığlığa tutmuyor. Sağip biberonla veriyorum. Atak haftasındayiz inşallah geçecek. Diş belirtileri olsa da diş için erken diye düşünüyorum