33 günlük kızım dün öğleden bu yana 6 defa tuvaletini yaptı doğru dürüst uyumadı dün gün boyu huzursuzdu çok gazı vardı ağladı sürekli , tuvaleti ishal gibi geldi dün öğlen sonraki 4 ü ilki kadar sıvı değildi ama az önce yine yaptı yaparken birlikte pijamasına çıktı o an ve mürekkep gibi rengi sanki yeni doğduğunda ki mekonyum gibi ama daha sıvı bugün olan baya sıvıydı zaten . Telaşlandım açıkçası öğleden sonra aşıya gideceğiz ama acile götürmeliyim sizce üşütmüş olabilir mi normal midir yoksa başka birşey mi var acaba ?