Canserko Merhaba; Hayatım boyunca hep akıntısı olan, hamilelikte artan bir durumdayım. Gebeliğim dogum esnasında tüplerimi bağlatmayı düşünüyorum. Birkaç kişiden kulaktan dolma bilgiyle baglatınca, akıntılarının olmadıgını söylemişlerdi Var mı bu konuda bilgisi ya da tecrübesi olan
Eeco Eğer bir daha çocuk düşünmeyeceksiniz bağlayın eksi taktirde tedavi olmanız gerekir tekrar akıntı kişiden kişiye değişiklik göstersede sağlıklı bir rahim belirtisidr tabi ki rengi vs durumları söylemiyorum