Sualim kıZımda 1 yaşında yaptırmıştık. Fikrimi sorarsan erken yaptırma taraftarıyım. Çünkü menenjit küçükken görülme ihtimali daha yüksek o yüzden aşısı ne kadar erken yapılırsa o kadar iyi bence.sadece bexsero ateş huysuzluk yapabiliyor. bizim son dozda 37.8 e fln çıkmıştı ateşi gece boyunca onun harici bir sorun olmadı