Kızlar 2,5 yaşında kızım son 1 aydır sürekli gece 1-2 gibi yatıyor saat 4 de uyanıyor evin içinde oynuyor sonra olduğu yere 6-7 gibi tekrar uyuyor sabah 8 de tekrar kalkıyor gündüz 1 saat kadar anca uyuyor BayBay kullanıp memnun olan ya da kullanma diyen var mı uyuyana kadar canım çıkıyor. Ben de çalışıyorum 1 yaşında bi oğlum daha var gerçekten çok yoruluyorum en bitkisel BayBay var sanırım kullanmayı düşünüyorum.