Mtbua valla bana bir teyze şunu söylemişti; beyaz sabunu rendeleyip çamaşırların üzerine atıyorum.
Deterjan gözüne yine normal deterjanlarımı koyuyorum.
Perdeleri ve beyazlar bu şekilde yıkıyorum.
Ciddi anlamda farkedildi bende. Hem de cok güzel kokuyor :)