Kızım kendi evi haricinde başka bir yerde uykuya geçemiyor, havalar ısındı aksamları eşimle sahile inip yürüyüş yapmak hava almak istiyoruz ama ne zaman çıksak burnumuzdan geliyor şöyle ki dışarı çıkınca kızım tam anlamıyla kuduruklaşıyor😂 uykusu olsada aşırı hareketleniyor ve bebek arabasında uyutabilmek imkansız😬 sonu ağlama krizleri… sonra koştur koştur eve geliyoruz uyutmak için. Bunu nasıl aşabilirim? Birde neyimize güvendik bilmiyorum ama ağustos ayına tatil rezervasyonu yaptırdık 1 haftalık. Bu anlattıgım uyuma probleminden dolayı bana tatil mi olur zehir mi olur bilemiyorum…🥲🤯