Ygmr123 Merhaba,bebeğim 25 haziranda 1 yaşına girdi ama hala üst bıngıldağımız kapanmadı,doktor 2 yaşına kadar takibe devam dedi…Var mı başka bu durumda olan?
GiybetReis Ygmr123 16 aylık hala kapanmadı. Doktorumuz 18. Aya kdr bekliyoruz genelde , hatta sağlıklı cocuklarda 24. Aya kdr da bekleyebiliyoruz dedi. Normalde yaz geldiği için d vitaminini kesmişti. Bıngıldak kapanmadığı için tekrar başlattı. Bende sürekli kontrol ediyorum. Doktor tedirgin olmayın dese de analık işte..
Kuzeysmommmmm Benim oğlum da 5 aylık bıngıldağı kapanmış dedi doktor.. beyin doktoru da bi görsün dedi beyin ve sinir hastalıkları bölümüne mi götürmem gerekiyor? Ne yapmalıyım, tedirginim?
gulceninannesiii Ygmr123 benim kızım da henüz 5 aylık ama üst bıngıldağı hala o kadar yumuşak ve geniş ki, bizim ki de geç kapanacak gibi duruyor