tosbikannesiiii kızlar normalde bebem naturel alıyorum. trednyolda 288 adet molfix 5 numra 560 tl. bizim bebem naturel aynı sayı 540 tl sizce alıyımmı molfix iyimidir
ebz09 tosbikannesiiii 1.94 e geliyor tanesi aslinda bayağı iyi ama okadar bez fazla degilmi Kuculmez mi
Se11--- tosbikannesiiii canım pahalıya geliyor metro markette 100 adeti 140tl a101de 100 tanesi 146tl
kuzey-21 ebz09 molfixin bedenleri biraz büyük aslında. Ben bayadır 4 numara kullanıyorum. Bebeğinizin kilosuna göre uzun süre kulllanıp kullanamayacağını çözeblrsnz aslında.
ebz09 kuzey-21 evet 2 çocuğum var ve ikisinede onu kullanıyorum. Oglum 3 yaşına girecek 6 numara kullaniyorduk bu ara bez bıraktırma meselesi var diye kardeşine 5 numara kullanıyorum onada aynısı Yani lastik yerleri sıkabiliyor
Beren-2020 tosbikannesiiii aynen Molfix sleepy uçtu fiyatları zaten. Artık uygun fiyata bez zor buluyoruz