bestekar11 Merhaba annelerim.. doğum yaptıktan 7 ay sonra ilk reglimi oldum. Fakat sonrası hep düzensiz gecikmeli adet oluyorum. Bu 3. Adetim olacak hala olmadım. Hamilelik şüphem riski yok.. sizce bu düzensizlik normal mi?
dnzzadar bestekar11 Bence normal çünkü doğumdan sonra ilk defa regl oldunuz ve bi kaç gün arayla ya da üst üste olma ihtimali çok yüksek. Mesele ben doğumdan sonra 40 a kadar azaldı sonra oldum üst üste 3 ay boyunca düzensiz oldum ve çok fazla ama artık ayda bir oluyorum düzene girdi sizin de ilk olduğu için bi kaç defa düzensiz olur sonra düzene girer inşallah