Ya dün ateşlendi baya serum taktılar çok kötüyüz şu 3 gündür kızlar ya antibiyotik kullanıyoruz ateş düşürücü kulanıyoruz bana mısın demiyor dün serum taktılar hem diş hem ateş huysuzluğu dişde ateş yapar yavrumun canı nasıl acıyordur 😔 ilaç içirmiyorum az bişey mama içse kusuyor ilaçla birlikte çünkü ağlayarak veriyorum yoksa ağzını kitliyor bunu nasıl çözüm bulabilirim bide bu ateşi nasıl rahatlatabilirim gece 39 oldu direk fitil attım balkona çıktık sonra 37 düştü 😣