Merhaba anneler, son zamanlarda o kadar çaresiz hissediyorum ki ne yapacağımı şaşırdım. 2 ay 24 günlük bebeğim var. En başından beri sorunsuz bir dönem geçirdim hiç diyemem. Gazı, uykusuz geceleri, memede çok kalması derken şimdi meme reddi yaşadığımızı düşünüyorum. İlk 2 ayda sorunsuz bir kilo alan bir bebekti. Son 3 haftadır o kadar iştahsız ki. Evimiz 24.5 derece sıcaklardan olduğunu sanmıyorum, 2. Ay aşısı mı dedim doktorumuz öyle bir tepki beklemeyiz dedi. Yediğim içtiğim bir şeyden mi bilmiyorum ama belirli bir beslenme rutinim olamıyor. Önceden sağdığımda 120-130 çıkardı emmeye emmeye sütüm de azaldı. Mamaya karşı bir anne baba olduk ama gerekirse mama da veririm elbette bebeğimin aç kalmasından mühim değil. Ama sütüm varken neden mamaya dönelim diye düşünüyorum. Biberon kullanıyoruz son 1 aydır sağdığımı o şekilde veriyordum. Biberona alıştı da diyemem çünkü çoğunlukla biberonu verirken de ağlıyor. Son 24 günde sadece 400 gram aldı. Bu ayı maksimum 500 gram ile tamamlarız gibime geliyor. Ayakta gezdirerek emzirme, yatarak emzirme hepsini denedim. Emziğini çekip uykuluyken meme vermeyi de denedim hepsinde 2. Dakikadan sonra geri çekilip ağlıyor ve emzik istiyor. Tüm derdini emzikle çözmek istiyor. O kadar yoruldum ki gece aç mı acaba diye uyuyamıyorum. Adet olmam gerekiyordu olamadım ondan kaynaklı mı onu da bilmiyorum. İlk 2 ayımız zaten tahlillerle geçti şimdi tekrar tahlillerle uğraşmak da çok üzücü. Her gün kendime yine bugünüme şükür diyerek uyanmayı hatırlatıyorum. Allahım tabi ki başka dert vermesin. Uykusuzlukta hiç gözüm yok zaten 3 aydır uyuyamıyorum hiç. Ama ne olduğunu bilememek o kadar zor ki. Ne yapıcam nasıl memeye döndürücem, bu gerçekten meme reddi mi? Geçici bir dönem mi bilmiyorum. Sinirlerim çok yıprandı başım kemiklerim ağrıyor. Her gün ağlıyorum ona yansıtmamaya çalışıyorum ama olmuyor. Aç olsa ağlardı diyorum keyifsiz değil çoğunlukla. Ama bie bebek açken ağlamayabilirmiş bunu da çok okudum bu platformda. Ne yapabilirim onun memeyi sevmesini sütümün artmasını nasıl sağlayabilirim?