Pol34 Umay12345 Karaca kullanıyorum memnunum ama kardeşim aldı memnun kalmadı aynı makine onunki köpüklü yapmıyor benim makine gibi.
Tugceden34 Umay12345 canım ben bimden aldım iki cezveli Abdullah efendi keyif, çok memnunum 1 senedir kullanıyorum haznesi de gayet yeterli 😍 piyasadakilere göre de çok çok uygundu fiyatı
Melek0205 Umay12345 arçelik telve kullanıyorum çiftli olandan çok memnunum türk kahvesini de karışımlı kahveleri de bol köpüklü çok güzel yapıyor ama Karaca hatır Plus’ta Çok güzel diyorlar