Ayrılık kaygısı yaşamaya başlamıştır annesi bu dönemlerde başlıyor genelde. Benim de 7 ay 10 günlük kızım o da aynı şekilde. Gerçi benim kızım 3. Ayından beri benden başkasının kucağına gitmek istemiyor durmuyor yabancı bir eve gittiysek ve orası kalabalıksa ağlama krizine griyor (geçen hafta düğün vardı, düğün evinde hiç durmadı çıkmak zorunda kaldık öyle söyleyeyim).