Leylaozdrgt https://imgyukle.com/i/Vg58tt https://imgyukle.com/i/Vg5FjR https://imgyukle.com/i/Vg54YP https://imgyukle.com/i/Vg5wC0 kışlık ürünler hepsi 300 tl aralarında 6-9 olanda 12-18 olanda var kalıpları farklı ben hepsini 9-12 ay süresince kullandım
Leylaozdrgt Leylaozdrgt https://imgyukle.com/i/VgIrBo bide bu astronot mont var çok iyi LC Waikiki den kışın kullandık hepsini alana bunuda göndercem sadece biraz kirli yıkanırsa mis gibi çok sıcak tutuyo bundan aşırı menmun kaldım
Leylaozdrgt Kerem1234 valla ayrı ayrı satmayı düşünmüyorum aslında ama hepsi 250 olsun size isterseniz
Kerem1234 Leylaozdrgt ayın 4 ünde alım o zaman tamam 250ye nerden alıcam 05524548018 numaram yazabilirsiniz
Leylaozdrgt Kerem1234 tamam ben numaranızı kaydettim silebilirsiniz isterseniz sizin için bekletiyorum ayın 4 de konuşuryz