8 aylık ikizlerime bende yalnız bakıyorum. Allah gerçekten kolaylığını veriyor. annemle bakarken hep anneme güveniyordum o yapıyor diye ama çocukların hiç düzeni yoktu. Şimdi her şeylerini eş zamanlı yapıyorum. Aynı anda uyutuyorum, yediyorum bana da zaman kalıyor. Hiç korkma 5-6 aydan sonrası çok keyifli olmaya başlıyor. Ne istediklerini anlıyorsun gülüyorlar birbirini tanımaya başlıyorlar :) sen stresli olursan çocuklarda huysuz olur senin enerjini hissediyorlar.