Kızlar sanırım enfeksiyon kapmışım. İdrarımı yaparken bi tuhaf his var. Yanma gibi. Normal oturunca da sanki idrarımı yapma isteğim varmış gibi. Eşim evde yok hastaneye gitme imkanım da yok Suan. Evde nasıl önüne geçebilirim. Sirke ile yıkama gördüm burda bi postta ama emin değilim