Merhabalar kızlar 11 aylık bebeğim ve inanırmısınız hep yanında olmamı istiyor bi wc ye gidim yada başka odaya kıyameti koparıyor sürekli üstümde paçama yapışıyo ayrılmıyor habire düşüyor bide sinirlenince arkaya kendini pat diye atıyor çok yordu bu süreç beni yapısı mı bu bebeğimin kalıcı mı geçecekmi bu süreçler çok şükür sağlıklı olsun da fakat bi yerde beynim yoruluyor vücut yorgunluğunu geçtim memnun edemiyorum hiç😞