Kızlar oğlum atesliydi 3 gün sürmediği icin dr götürmedim suan masallah gayet iyi fakat istahsızlastı iycene hic bisi yemiyor. Sevdiği seyleri bile anca su iciyor ayran iciyor okadar makarna istiyor iki kasık sonra kesiliyor. Bazen öğrüyorda anlamadım niye böyle suan 24 aylığız. Cok üzülüyorum haliyle böyle olunca :(