Ben 5 aylıkken başladım doktor kontrolümüz vardı önce meyve sonra sebze sonra yoğurt denedik doktorumuzun tavsiyesiyle hepsini de yedi denediklerimiz muz avokado kayısı şeftali elma armut bezelye fasülye kapya biberi patates havuç kabak. Şimdi 4 gün oldu tadımlar biteli 2 li şekilde karıştırıp veriyorum yine tadımlık ama doyumluk değil doktorumuz istede de vermeyeceksin dedi hala az az yiyor 2 yemek kaşığı en fazla. Armut elma, avokado muz, bezelye havuç vs gibi veriyorum. Mesela sabah meyve karışımı öğleden sonra sebze karışımı akşamüstü yoğurt o şekilde ver dedi bana mama aralarında o şekilde yapıyorum kontrolümüz 10 gün sonra 10 gün daha böyle devam edeceğim sonra herhalde kahvaltı tadımları yapacagız peynir yumurta vs bakalım. Size de fikir olsun diye yazdım💎