Alparslan_habip benim oğlumunda sağ böbreğinde genişleme var, kontrollere gidiyoruz, tahlilleri temiz çıktı. Doktorumuz sadece dikkat edin enfeksiyon geçirmesin dedi.. kabız olmaması gerekiyor kabızlık idrar yolu enfeksiyonu yapar demişti.. bunun haricinde bişey söylenmedi ilaç da kullanmıyoruz