Arkadaşlar ne olduğunu anlayamıyorum bir türlü. Diş Ya da hastalık desem . 12 tane diş çıkardı, hastalandığı zamanlar oldu, iştahında azalmalar oldu ama hiç bu şekilde olmamıştı .Şimdi hiçbir şey yemiyor her şeyi reddediyor . 1,5 yaşındaki çocuk sadece mama yemek istiyor . Bir haftadır böyle. Yer değiştirdik düzeni bozuldu bununla alakalı olabilir mi ?Çok canımı sıkıyor bu durum çocuk aç dolaşıyor resmen