Prenses21 Kizlar bebegim 11 aylik emzirmeyi kesmek zorundayim cnku cok isirma huyu edindi ayip olmasada gogsumu atsam valla kan icinde kaldi ya nasil biraktiricam emzirmeyi
cankuzularim Prenses21 o ısınırken çekmeyin göğsünüzü kafasını bastırın memeye bırakır amma illa kesecem diyorsanız elma sirkesi sürün göğsümüzde bolca emzirmeden tiksinir 🥴😔
Snesli Annesi olarak karar sizin elbette ama sütünüz varsa daha çok erken değil mi bende ısırma konusunda çok zorlandım Lansinoh un organik göğüs ucu balmı ve gümüş kapakla toparlayabilirsiniz
Snesli Bide siz tepki verirseniz ısırdığında onu oyun zannedip tekrarlıyor yapmamayı öğrenirse oyun olmadığını vs bırakacaktır benim oğlum 16 aylık oda hala günde 3 t kere yapıyor