hilalhsnygt Esra57 Benim 1 tane var 3.5 aylik ikincisi için tövbe tövbe tövbe haşa haşa diye geziyorum ortalıklarda 😂😂😂
Esra57 hilalhsnygt valla bacım şuan bende öyle geziyorum valla çok zor maddi olarak da geçtim insaj psikolojik olarak da çok etkileniyor 🙈