Acu_ nefesiniz kuvvetliyse burun aspiratoruyle ( önermiyorum kesinlikle benim eşim çok çekiyor bı gün çekti çocuğun gözleri kayar gibi geldi ödüm koptu ) ya da el ile çekilen pompalar var o da olur.. ama fizyolojik serum en güzeli ben bile soğuk algınlığında yaptim kendime hep iyi geldi aslında birsey yok bebeğinizi yüzüstü kolunuzun üstüne yatirip biraz kafasını aşağı doğru eğerek tek bir burun deliğine basicaksin enjektörle ağlıyor zirliyo ağlarken yutup gidiyor 😅